W jaki sposób zgłosić domenę do transferu?

1.
Procedura zgłoszenia domeny do transferu jest bardzo prosta i zajmie ci dosłownie kilka minut. Jeśli chcesz przenieść obsługę swojej domeny do nas, otwórz stronę zgłoszenia do transferu pod adresem: https://www.egohost.pl/cart.php?a=add&domain=transfer
Pojawi się strona zawierająca wyszukiwarkę domen do transferu.

2.

Wpisz nazwę swojej domeny i wybierz z listy jej rozszerzenie.
Następnie kliknij na przycisk "Sprawdź Dostępność". Zwróć uwagę na to, że domena zgłaszana do transferu musi być domeną, która jest już zarejestrowana u innego operatora, dlatego pojawi się informacja o dostępności domeny.

3.

W ostatniej kolumnie "Informacje" widnieje koszt związany z transferem domeny. Nie wszystkie domeny mogą być transferowane bezpłatnie. Transfer bezpłatny dotyczy domen krajowych czyli .pl, .com.pl itd., natomiast w przypadku domen globalnych lub europejskich transfer oznacza wniesienie opłaty w wysokości rocznego abonamentu za dany rodzaj domeny. W przypadku domen globalnych .com, .net, .org itd. opłata transferowa jednocześnie przedłuża obecny okres abonamentowy o kolejne 12 miesięcy. Ta opłata w przypadku tych domen jest więc jednocześnie wydłużeniem jej ważności. Nie dotyczy to jednak wszystkich domen, i tak np. w przypadku transferu domeny .eu jej okres abonamentowy jest resetowany i rozpoczyna się na nowe 12 miesięcy od dnia wykonania transferu. Jeśli mamy informację o tym, że domena jest dostępna do transferu, dodajemy ją do koszyka.

4.
Kolejne kroki to standardowa procedura zamawiania usługi. W przypadku domen gdzie występuje opłata abonamentowa, transfer jest inicjowany po dokonaniu płatności.
W przypadku domen krajowych transfer jest dokonywany w momencie przesłania kodu autoryzacyjnego AUTHINFO domeny uzyskanego od obecnego rejestratora.

Aby uzyskać kod AUTHINFO należy wypełnić wniosek oraz przesłać go do rejestratora:

dla HOME.pl
Wnisek możesz pobrać tutaj: https://pomoc.home.pl/getattachment.php?data=MTAzfHduaW9zZWtfb193eWRhbmllX2tvZHVfQVVUSElORk9fcGwucGRm
Wypełniony wniosek o wydanie kodu AuthInfo prosimy dostarczyć za pośrednictwem formularza kontaktowego który znajdziesz tutaj:
Dokumenty mogą zostać wysłane w formie załącznika do wiadomości e-mail (skan, zdjęcie cyfrowe wysokiej rozdzielczości).

WAŻNE! Jeśli Twoja domena jest zarejestrowana:

    na dane osoby fizycznej - to wymagane jest dołączenie kserokopii dowodu tożsamości
    (np. dowód osobisty, paszport),
    na firmę lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą - to wymagane jest tylko podpisanie pobranego wniosku oraz opięczetowanie go.


dla NAZWA.pl
Wnisek należy do Biura Obsługi Klienta wysłać pocztą tradycyjną, e-mailem lub faksem prośbę o udostępnienie authinfo (pracownicy Biura Obsługi Klienta mogą przesłać e-mailem lub faksem wzór wniosku o udostępnienie authinfo).
Jeżeli Abonentem jest firma, dokument musi zawierać firmową pieczątkę oraz podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Abonenta. Jeżeli Abonentem jest osoba fizyczna, wystarczy sam podpis upoważnionej osoby.








  • 94 Użytkowników uważa tą odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Related Articles

Jak skierować zarejestrowaną domenę u innego rejestratora na serwer EGO HOST?

Zalogować się do Direct Admina:Jeżeli chcemy skierować domenę dla nowej strony www:...

Adresy DNS serwera EGO HOST

serwer DNS1: ns1.egohost.plserwer DNS1: ns2.egohost.pl

Powered by WHMCompleteSolution