Problem z wysyłaniem wiadomości

Jedną z możliwych przyczyn problemów z wysyłaniem wiadmomości jest blokowanie przez TP SA oraz Netię portu 25. Aby rozwiązać ten problem należy we właściwościach konta pocztowego zmienić port poczty wychodzącej z 25 na 465 lub 587.
  • 32 Użytkowników uważa tą odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Related Articles

Logowanie do poczty przez przeglądarkę

Aby zalogować się do poczty należy w adresie przeglądarki wpisać www.poczta.egohost.pl

Zmiana, przypomnienie hasła do poczty

Aby przypomnieć lub zmienić hasło należy je ponownie ustawić z poziomu Direct Admina.Aby to...

Nie dochodzą wiadomości

Jedną z najczęstrzych przyczyn niedochodzących wiadomości jest przeprełniona skrzynka...

Utworzenie skrzynki pocztowej

Aby utworzyć nową skrzynkę pocztową należy zalogować się do Panelu Klienta na stronie...

Powered by WHMCompleteSolution